تو نگاهت عشق رو دیدم

شتو نگاهت عشق رو دیدم

تپش قلب رو شنیدم

توی جاده های احساس

من به عشق تو رسیدم

تو کتابها عشق رو خوندم

عکس خورشید رو سوزوندم

جای خورشید تو کتابها

نقش چشمهات رو نشوندم

توی شبهای من و تو

لب عاشق بی صدا نیست

توی دنیای من و تو

واسه غمها دیگه جا نیست

تو همون عشقی که با تو

بغض کینه ها می میره

از تو دستهای لطیفت

مرغ شادی پر می گیره

تو نگاهت عشق رو دیدم

تپش قلب رو شنیدم

توی جاده های احساس

من به عشق تو رسیدم

تو کتابها عشق رو خوندم

عکس خورشید رو سوزوندم

جای خورشید تو کتابها

نقش چشمهات رو نشوندم

این نه شعری بی نشونه

نه تب داغ شبونه

خون عشق توی رگهام

که از عاشقی می خونه

بی تو تنها خواهش من

گرمی نوازش من

سر رو سینه هات می زارم

ای همه آرامش من

تو نگاهت عشق رو دیدم

تپش قلب رو شنیدم

توی جاده های احساس

من به عشق تو رسیدم

تو کتابها عشق رو خوندم

عکس خورشید رو سوزوندم

جای خورشید تو کتابها

نقش چشمهات رو نشوندم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد