قسم میخورد که عاشقمه

 


چه قدر ساده ازم برید و رفت           وانمود کرد که منو ندید و رفت

 همه گفتن اون ازت بی خبـره              به خـدا گریه هامو شنید و رفت

کم کم حس کردم براش تکراریم            یـه عـروسک جدید خریـد و رفت

اونی که قسم می خورد عاشقمه          جام گذاشت تنها و نا امید ورفت

یادشم نموند یه روز یه عاشقی            سـر بـه دیـوار غمـا کوبیـد و رفت

مثل لبخندی روی لبام شکفت            مثل اشکی از چشام چکید و رفت

قهرمـان سـرنوشت من یه روز              اومـد و حماسـه   آفـریـد   و   رفت

مثل گل بودم تا پژمردم اونم                    مثل یـه قنـاری پر کشید و رفت

مثل یـه غـریبه اومـد حـالمو              خیلی سرد وسرسری پرسید و رفت

خبـرش کردن که دارم می میرم             اومـد و جـون دادنم رو دیـد و رفت

مثل گنجشکی دلم رو جا گذاشت            زیـر این بـارونـای شـدید و رفت

قفس چشماشو وا کرد روی من               یهـو گنجشک دلـم پـرید و رفت

اون چقدر سـاده ازم برید و رفت               وانمود کرد که منـو ندید و رفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد